منتدى كوم الضبع
الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Lov111
عزيزى الزائر/عزيزتى الزائره مهم جدا جدا::بعد التسجيل سيتم ارسال رسالة الى بريدك الالكترونى الذى ادخلته ولا بد من تفيعلها
ونتشرف بك عضوا فى المنتدى
ادارة المنتدى الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Lol
منتدى كوم الضبع
الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Lov111
عزيزى الزائر/عزيزتى الزائره مهم جدا جدا::بعد التسجيل سيتم ارسال رسالة الى بريدك الالكترونى الذى ادخلته ولا بد من تفيعلها
ونتشرف بك عضوا فى المنتدى
ادارة المنتدى الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Lol
منتدى كوم الضبع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كوم الضبع

منتدى شباب كوم الضبع2013

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح).

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كرومبو نوح
عضو جديد
عضو جديد
كرومبو نوح

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع

اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator

الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح).   الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Emptyالإثنين 7 سبتمبر - 21:30

بسم اللة الرحمن الرحيم

اهلا وسهلا بكم في الحلقة الثالثة (صبور بتاع الفول)من يوميات المفتش (كرومبو نوح)

الفائزين في الحلقة الثانية هم 1_(hodacom)
2_(محمد احمد)
3_(عمرابو بكر)
4_(محمد حامد)
5_(اسير الصمت)

النهار دة وانا قاعد في البيت قبل الفطار جاني عمي (صبور بتاع الفول)وقالي الحقني يا (كرومبو نوح) انا ابني اتخطف

وانا ببيع فول للناس وابني(الفولي) كان واقف جنبي بيبيع معايا عندة (7)سنين النهار دة علشان السحور القدرة بتاعت الفول خلصت ودخلت البيت علشان اجيب واحدة غيرها وابيع للناس اصلي كان عليا زحمة النهار دة وانا كنت فرحان اصلي اول يوم الناس تشتري مني كدة النهار دة.طلعت من البيت بالقدرة وفجاة ابص ومالقيتش ابني واقف علي النصبة واخر ثلاثة كانو مستنين القدرة الجديدة بردة مش قاعدين وهما

1(ابو السعود تكل اللي عاوز موتوسيكل)
2(شنوبي ابو بوبي)
3(شعراية الكهربائي)
وبعدين واحد اتصل بيا وطلب فدية (4000) جنية علشان يرجع ابني (الفولي) وبعدين لو مات انا مش هاديلو الفلوس دي هما (4)جنية مافيش غيرهم _خلاص ماتخفش انا كرومبو هارجعلك ابنك

ولما روحت سالت الثلاثة قالووووووووووووووووووو

1_(ابو السعود تكل اللي عاوز موتوسكل)قال انا كنت واقف بفكر ازاي اشتري موتوسكل زي عادتي وفجاة جاني تليفون من واحد بيكلمني علي شغل ورحت اقبلة في نقادة ومشفتش (الفولي) اللي ابوة معاه ملايييين من بيع الفول

2_(شنوبي ابو بوبي) قال انا واللة اصلا فاطر في رمضان وما بصومش اصلا ولا بتسحر يبقي هاجيب فول لمين وازاي هاهاها

3_(شعراية الكهربائي) قال انا كنت باشتري فول منة صحيح بس انا ما اخدتش الواد الفولي دة علشان انا اصلا باكره ومش طايقة اساسا وبعدين النور قطع في بيتنا ورحت اصلحة وسبت (ابوالسعود)و(شنوبي) مستنين القدرة ولو انا من اللي سرقة اكهربة

( انا عرفت مين اللي خطف (الفولي) )

( لو انت عرفت اكتب الاجابة داخل الموضوع وقول اية هو السبب )

( مع تحيات المفتش (كرومبو نوح) )
ا/مسعود حامد
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ا/مسعود حامد

ذكر

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع

المنتدى العام

الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح).   الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Emptyالثلاثاء 8 سبتمبر - 20:54

الاجابة

ابو السعود تكل اللي عاوز موتوسكل
مؤمن أبوبكر
عضو فضى
عضو فضى
مؤمن أبوبكر

ذكر

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع

المنتدى العام

مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح).   الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Emptyالثلاثاء 8 سبتمبر - 23:59

ابو السعود تكل اللي عاوز موتوسيكل
م/احمد محمد
مشرف
مشرف
م/احمد محمد

ذكر

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع

المنتدى العام

مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح).   الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح). Emptyالأربعاء 9 سبتمبر - 16:06

تقريبا شنوبي ابو بوبي لانه انكر انه كان بيشتري فول علي الرغم من ان صبور بتاع الفول قال كان قاعد وشهد علية ايضا انه كان موجود شعراية الكهربائي وهو ده السبب
http://netlog.com/zeiad2010

الحلقة الثالثة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_(صبور بتاع الفول)_اعداد واخراج (محمد نوح).
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحلقة الرابعة من يوميات المفتش (كرومبو نوح)_اعداد واخراج (محمد نوح).
» الحلقة الثانية من يوميات المفتش (كرومبو نوح) اعداد واخراج_(محمد نوح)
» الحلقة الثالثة من متابعة الحامل يوم بيوم
» جدول كاس العالم للعضو(عبد اللة)..في..(ايوة كدة يا وديع)...الحلقة الثالثة..اخراج روميو نوح
» كرومبو نوح _الحلقة الاولي_اعداد و تنفيذو اخراج\محمد نوح