منتدى كوم الضبع
خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Lov111
عزيزى الزائر/عزيزتى الزائره مهم جدا جدا::بعد التسجيل سيتم ارسال رسالة الى بريدك الالكترونى الذى ادخلته ولا بد من تفيعلها
ونتشرف بك عضوا فى المنتدى
ادارة المنتدى خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Lol
منتدى كوم الضبع
خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Lov111
عزيزى الزائر/عزيزتى الزائره مهم جدا جدا::بعد التسجيل سيتم ارسال رسالة الى بريدك الالكترونى الذى ادخلته ولا بد من تفيعلها
ونتشرف بك عضوا فى المنتدى
ادارة المنتدى خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Lol
منتدى كوم الضبع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كوم الضبع

منتدى شباب كوم الضبع2013
 
الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

 

 خطوات لجعل مكالمتك ببلاش

اذهب الى الأسفل 
+2
بركات خيرى ابواحمد
م/احمد محمد
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
م/احمد محمد
مشرف
مشرف
م/احمد محمد


ذكر
عدد المساهمات : 680
تاريخ التسجيل : 28/05/2009
العمر : 32

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Empty
مُساهمةموضوع: خطوات لجعل مكالمتك ببلاش   خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Emptyالإثنين 2 أغسطس - 15:21


خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 00012



الطريقه سهله جدا؟




>> اولا : ضع التلفون على الشحن واغلقه وافتحه ثلاث مرات باليوم.




>>> ثانيا : افتح غطاء التلفون واخرج الشريحه منه .خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 0004




>>>> ثالثا : ضع الشريحه في الشمس لمده ربع ساعه حتى تقطع الذبذبات.>>> خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Zx31




رابعا : ارجع الشريحه الي التلفون وافتحه.خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 00021




>>>> خامسا : بعد فتحك للتلفون اغلقه وضعه على الشاحن خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 00011




>>>>>> وتكلم من تلفون البيت خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 00021




>>>> لان الشريحة بتكون خربانة من الشمس.خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 00020




>> سادسا : يا حبكم للبلاش خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 0001




>> سابعاً تعيشوا وتاكلوا غيرهاخطوات لجعل مكالمتك ببلاش Zx31

[size=21]
خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 00018

م . ن . ق . و . ل
[/size]

اخباركم .... تمام .... اكيد ,., الحمد لله ,,,
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://netlog.com/zeiad2010
بركات خيرى ابواحمد
الكاتب المميز
الكاتب المميز
بركات خيرى ابواحمد


ذكر
عدد المساهمات : 635
تاريخ التسجيل : 28/02/2010
العمر : 56

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Empty
مُساهمةموضوع: رد خطوات   خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Emptyالثلاثاء 3 أغسطس - 12:15

ثامنا ً خليك بجوار الشريحة بالشمس كى تتفاعل معها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://opamabarakat.montadarabi.com/forum
العالمي(world)
مشرف
مشرف
العالمي(world)


عدد المساهمات : 338
تاريخ التسجيل : 01/01/2010
العمر : 33

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطوات لجعل مكالمتك ببلاش   خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Emptyالخميس 5 أغسطس - 14:44

يابشمهندس المثل بيقول أبو بلاش كتر منه ولا أيه بس موضوع طريف والله نسلم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
م/احمد محمد
مشرف
مشرف
م/احمد محمد


ذكر
عدد المساهمات : 680
تاريخ التسجيل : 28/05/2009
العمر : 32

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطوات لجعل مكالمتك ببلاش   خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Emptyالجمعة 6 أغسطس - 10:19

بشكرك يا استاذ بركات بس كدا مش حتفاعل مع الشريح الشريح ممكن ارجعه تاني بس انا مع الشمس ممكن مرجعش تاني
انا بهزر والله
ايمن ايه اخبارك وحشني والله ليه انت مش ظاهر خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://netlog.com/zeiad2010
أبو طه
صاحب الحضور الدائم
صاحب الحضور الدائم
avatar


ذكر
عدد المساهمات : 292
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
العمر : 45

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطوات لجعل مكالمتك ببلاش   خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Emptyالجمعة 6 أغسطس - 10:48

دي وصفه سهله
دي وصفه هايله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
"المايسترو محمود"
مشرف
مشرف
خطوات لجعل مكالمتك ببلاش 431-15


ذكر
عدد المساهمات : 557
تاريخ التسجيل : 19/06/2010
العمر : 37

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام


خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Empty

مُساهمةموضوع: رد: خطوات لجعل مكالمتك ببلاش   خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Emptyالسبت 7 أغسطس - 8:48

السلام عليكم
موضوع خفيف ولطيف وظريف وانت بجد تفهم الناس كيف تفكر فكله يبحث عما هو مجاني (ببلاش)وشكرا
لك مني ارق التحيات ورمضان كريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://almosiqar.ahlamontada.com
شمس
وسام التميز
وسام التميز
شمس


انثى
عدد المساهمات : 113
تاريخ التسجيل : 11/09/2010
العمر : 26

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام


خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Empty

مُساهمةموضوع: رد: خطوات لجعل مكالمتك ببلاش   خطوات لجعل مكالمتك ببلاش Emptyالأحد 12 سبتمبر - 8:56

[i] ألووووووووووووووووووو
ابو بلاش مينفعناش[/
i]
Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
خطوات لجعل مكالمتك ببلاش
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نزل أي شيء ببلاش . فقط إستعمل eMuLe
» حصريا علي منتدا نا اتكلم ببلاش من علي الانترنت
» كلم 24 مليون مصرى ببلاش مع ڤودافون حكاوى
» اتكلم ببلاش حوالى 3000 دقيقة مجانة للاتصال بأى تليفون بالعالم وبالدليل OOVOO
» خطوات بسيطه تكسبك الثقه بنفسك مهم جدا

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كوم الضبع :: القسم الترفيهي :: منتدى النكت والالغاز-
انتقل الى: