منتدى كوم الضبع
عزيزى الزائر/عزيزتى الزائره مهم جدا جدا::بعد التسجيل سيتم ارسال رسالة الى بريدك الالكترونى الذى ادخلته ولا بد من تفيعلها
ونتشرف بك عضوا فى المنتدى
ادارة المنتدى

منتدى كوم الضبع

منتدى شباب كوم الضبع2013
 
الرئيسيةالتسجيلس .و .جدخول

شاطر | 
 

 لوعاوز تعرف يعني ايه مصر بجد؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
م/ محمد عبد اللاه
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 23
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 30

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


مُساهمةموضوع: لوعاوز تعرف يعني ايه مصر بجد؟   الأربعاء 7 أكتوبر - 0:42

لما تزاكر جامد ومتنجحش يبقي انت اكيد في مصر ولما تتخرج ومتشتغلش يبقي انت اكيد في مصر ولما تشتغل ومتكسبش يبقي انت اكيد في مصر ولما تحب وتفشل يبقي انت اكيد اكيد في مصر ولما تخطب ومتتجوزش يبقي انت اكيد في مصر عظيمه يا مصر يا ارض اللواء

لمــــــــا تنتخب وصوتك ما يوصــــــــــلـــــــــــــش

يبــــــــــــــقي أنـــــــــت أكـــــــــــيــــد في مصـــــــــر

لمـــــــــــــا تضـــــــــــــــرب ومــــــــا ينــــــفــــــعــــش

يــــبـــــقـــــي أنت أكـــــــــــــيـــــــــد في مـــــــصـــــــر
عظيمه يا مصر يا ارض اللواء
ياورث عيله النسر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم عبد الحافظ محمد
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 292
تاريخ التسجيل : 24/06/2009
العمر : 29

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


مُساهمةموضوع: رد: لوعاوز تعرف يعني ايه مصر بجد؟   الأربعاء 7 أكتوبر - 2:04

جميل
بس ربنا يعل كلامنا خفيف عليهم
وخلينا بعيد احسن
والمثل بيقول على رأى استاذى
خلينا ماشيين جنب الحيط
ممكن يوقع علينا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم عبد الحافظ محمد
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 292
تاريخ التسجيل : 24/06/2009
العمر : 29

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


مُساهمةموضوع: رد: لوعاوز تعرف يعني ايه مصر بجد؟   الأربعاء 7 أكتوبر - 2:08

جميل خالص
نشاطك ومشاركاتك الرائعة
والانطلاقة
المشرفه
ونتمنى منك المزيد من المشاركات
والموضوعات الجميلة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
روميو نوح
وسام التميز
وسام التميز
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 402
تاريخ التسجيل : 24/08/2009
العمر : 29

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


مُساهمةموضوع: رد: لوعاوز تعرف يعني ايه مصر بجد؟   الخميس 8 أكتوبر - 23:20

واللة جميل خالص و كمان مية مية علي الكلام الجميل بس يعني نخف شوية علي مصر مش كدة يعني


(جميع موضوعاتى معبرة عن شخصيتى وقناعاتى فهى ملك لى وصادره عن أراداتى)



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


______________________________________________________

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

020120909605
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المدير العام
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 657
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
العمر : 32

الشخصية
اخر المواضيع:

منتدى كوم الضبع


اوقات الصلاة لتوقيت قنــا:
اخر مواضيع المنتدى العام:

المنتدى العام

↑ Grab this Headline Animator


مُساهمةموضوع: رد: لوعاوز تعرف يعني ايه مصر بجد؟   الخميس 8 أكتوبر - 23:32

جميل جدا والكلمات كلها معبره عن الواقع فعلا




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://komeldabaa.ahlamountada.com
 
لوعاوز تعرف يعني ايه مصر بجد؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كوم الضبع :: احلى كلام :: المقهى المصرى-
انتقل الى: